Formule E prorazila na sociálních sítích
 
						
							Více než milion sledovatelů
Formule E se chlubí zvýšeným zájmem o sebe na sociálních sítích. Právě na tento způsob komunikace s fanoušky vsadila a zdá, že výsledky se dostavují.
Návštěvnost oficiálních profilů vzrostla meziročně u věkové skupiny 13 až 17 let o 347 procent, mezi osmnácti- až čtyřiadvacetiletými o 54 procent. Je možné namítnout, že z hlediska okamžitého marketingového využití nejde o právě přesný zásah. Promotér seriálu Alejandro Agag však hledí do budoucnosti: „Mladé lidi nezajímají jen samotné závody, ale také značky a partneři, jež se šampionátu zúčastní.“ Jinak řečeno, dnešní teenageři by měli být prvními zákazníky, kteří si v masovějším měřítku budou pořizovat elektromobily a využívat s tím spojené služby.
„Díky dobré digitální strategii a zajímavému obsahu hovoříme jazykem našich příznivců, jak ostatně čísla dokládají. Nebojíme se ani experimentovat na nových platformách v této oblasti,“ dodal Agag.
V souhrnu má aktuálně Formule E v sociálních médiích přes milion sledovatelů.

 Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

 Marek Chvála
Marek Chvála 20.04. 2018
20.04. 2018 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						.jpg?w=350&h=200) 
						.jpg?w=350&h=200) 
						 
						 
						 
						 
						 
					