Pneumatiky Bridgestone jsou pro Ferrari někdy příliš tvrdé
Hirohide Hamashima z Bridgestonu volbu směsí pneumatik hájí.
Jednotný dodavatel pneumatik pro formuli 1, Bridgestone, již dříve uveřejnil vybrané směsi na všechny zbývající závody sezony.
Hirohide Hamashima, ředitel vývoje závodních pneumatik Bridgestonu, dodal, že pro Brazílii sáhne Bridgestone k tvrdší směsi, než tomu bylo vloni (mohli jste číst zde):
"Pro závod v Brazílii jsme zvolili o stupeň tvrdší směsí než před rokem. Jak jsme se loni přesvědčili, závod tady může být velmi horký. Tato volba by měla týmům svědčit."
Alda Costy, technický ředitel Ferrari se v jednom rozhovoru vyjádřil kriticky na adresu Bridgestonu:
"Pneumatiky na některých okruzích se nám zdají být příliš tvrdé."
Pat Symonds, ředitel oddělení techniky u Renaultu, potvrzuje slova Costy:
"Směsi pro Hockenheim byly rozhodně příliš tvrdé. Také pro závody ve Spa a Monze by mohly být pneumatiky o stupeň měkčí."

 Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

 Petr Kříž
Petr Kříž 14.08. 2008
14.08. 2008 
				.jpg?w=225&h=136) 
				 
				 
				.jpg?w=225&h=136) 
				 
				 
				 
				 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						.jpg?w=350&h=200) 
						.jpg?w=350&h=200) 
						 
						 
						 
						 
						 
					