M. Schumacher opět na čele, tentokrát před Davidsonem
Grand Prix Monaka - 2. trénink
Michael Schumacher nepodceňuje situaci a jakoby mu na zisku šestého letošního vítězství v řadě opravdu záleželo. I ve druhém tréninku zajel nejlepší čas, téměř o dvě vteřiny rychleji než v prvním tréninku.
Jeho týmový kolega Rubens Barrichello zajel třetí nejlepší čas, o dvě desetiny pomaleji než druhý Anthony Davidson s monopostem BAR.
Vůbec se nedaří vozům Jaguar. Mark Webber po požáru v prvním tréninku do druhého vůbec nevyjel. Björn Wirdheim odjel jen dvě kola a nezajel žádný čas, zatímco Christian Klien u Casina narazil do zdi a rozbil svůj vůz.
Anthony Davidson a Nick Heidfeld na jordanu si vyzkoušeli jednu z mála únikových zón, konkrétně v zatáčce Sainte Devote. Vzhledem k tomu, že monacká trať není náročná na motory, jezdci v důsledku toho odkroužili o poznání více kol než tomu bylo v dosavadních velkých cenách zvykem.
|
p. |
Jezdec | Tým | Čas | Odstup |
Kol | |
|
1. |
B |
1:14.741 |
23 | |||
|
2. |
M |
1:15.141 |
+ 0.400 |
32 | ||
|
3. |
B |
1:15.319 |
+ 0.578 |
25 | ||
|
4. |
M |
1:15.472 |
+ 0.731 |
26 | ||
|
5. |
M |
1:15.479 |
+ 0.738 |
12 | ||
|
6. |
M |
1:15.520 |
+ 0.779 |
28 | ||
|
7. |
M |
1:15.664 |
+ 0.923 |
21 | ||
|
8. |
M |
1:15.690 |
+ 0.949 |
32 | ||
|
9. |
M |
1:15.701 |
+ 0.960 |
26 | ||
|
10. |
M |
1:16.097 |
+ 1.356 |
28 | ||
|
11. |
M |
1:16.229 |
+ 1.488 |
15 | ||
|
12. |
M |
1:16.556 |
+ 1.815 |
30 | ||
|
13. |
M |
1:16.743 |
+ 2.002 |
29 | ||
|
14. |
B |
1:16.748 |
+ 2.007 |
28 | ||
|
15. |
M |
1:17.007 |
+ 2.266 |
23 | ||
|
16. |
B |
1:17.309 |
+ 2.568 |
22 | ||
|
17. |
B |
1:17.629 |
+ 2.888 |
30 | ||
|
18. |
B |
1:17.756 |
+ 3.015 |
27 | ||
|
19. |
B |
1:17.873 |
+ 3.132 |
17 | ||
|
20. |
M |
1:17.988 |
+ 3.247 |
15 | ||
|
21. |
B |
1:18.822 |
+ 4.081 |
24 | ||
|
22. |
B |
1:18.829 |
+ 4.088 |
18 | ||
|
23. |
B |
1:20.370 |
+ 5.629 |
25 | ||
|
24. |
M |
žádný čas |
2 | |||

Němka Mathilda Paatz bude jezdit za Aston Martin ve FIA Academy 2026
Vozy týmu McLaren byly vyloučeny z VC Las Vegas

20.05. 2004