BMW a Renault by rády turbomotory od roku 2012
 
						
							Aneb zpátky do budoucnosti.
Jak všichni víme, formuli 1 čekají v příštím roce razantní změny. Jejich cílem je tolik toužené zvýšení atraktivity pro diváky a v konečném důsledku i sponzory. Je tak ve vlastním zájmu v podstatě každého člověka v královně motorsportu, aby jednotlivé závody nám, fanouškům, přinášely zajímavější podívanou.
Jedním z řešení současné někdy nepříliš lichotivé situace by byl odklon od zaměření se na vývoj aerodynamiky. Naopak cesta zmražení motorů možná není tou úplně nejšťastnější.
Rakouský deník Kronen Zeitung uvedl, že stáje Renault a BMW hodlají silně podpořit návrh na zavedení malých turbomotorů od roku 2012. Ty by měly mít objem 1,5 litru. Vyměnily by tak současné osmiválce o objemu 2,4 l. Formule 1 by se tak mohla vrátit zpět v čase.
Nejdiskutovanějšími současnými agregáty jsou jistě ty od Ferrari. Mimo občasných technických problémů se vyznačují i vysokou maximálkou, kterou vozům umožňují. Ve Valencii prvních pět nejrychlejších, co se maximální rychlosti týče, ve svých vozech vezlo motory právě se vzpínajícím se koníkem.

 Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

 Michal Mikoláš
Michal Mikoláš 27.08. 2008
27.08. 2008 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						.jpg?w=350&h=200) 
						.jpg?w=350&h=200) 
						 
						 
						 
						 
						 
					