FIA stanovila zónu pro aktivaci DRS v Číně
Pohyblivé křídlo se bude používat na dlouhé spodní rovince.
Mezinárodní automobilová federace zveřejnila svou volbu zóny, ve které bude na okruhu v Šanghaji možno během nadcházející Velké ceny Číny používat systém pohyblivého elementu zadního křídla (tzv. DRS - Drag Reduction System).
Narozdíl od Austrálie a Malajsie nebude tato zóna na cílové rovince, nýbrž na rovince spodní, která je s délkou přes jeden kilometr na okruhu tou nejdelší.
Buňka, která bude měřit rozestupy mezi jednotlivými vozy, bude umístěna do dvanácté zatáčky. Ta se následně skrze třináctou zatáčku otevírá do zmiňované rovinky, před jejíž polovinou začne aktivační zóna, která vede až k ostré zatáčce číslo 14.


Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

13.04. 2011