Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Ferrari nadále s cigaretovým sponzorem

Ferrari nadále s cigaretovým sponzorem

Philip Morris obnovil kontrakt.

Logo Marlbora nenajdeme na monopostech Scuderie Ferrari už pěkných pár let, výrobce cigaret však pokračuje v sponzoringu a smlouvu prodloužil až do roku 2018.

Zatímco většina týmů se musela se svými bohatými tabákovými sponzory rozloučit do roku 2006, Marlboro se nadále objevovalo na červených monopostech alespoň v zemích, kde zákaz reklamy na tabákové výrobky ještě neplatil. Od roku 2008 bylo logo Marlbora nahrazeno jiným, velice podobným, a tým se nadále jmenoval Scuderia Ferrari Marlboro. I to však také skončilo a od roku 2011 se tým už oficiálně jmenuje pouze Scuderia Ferrari. Ani to však jeho mateřskou společnost Philip Morris nezastavilo v sponzorování nejoblíbenějšího týmu F1.

O obnovení smlouvy informoval nový šéf Scuderie Ferrari, Maurizio Arrivabene, který předtím v zastupoval právě Marlboro.