Pirelli se připravuje na Velkou cenu Singapuru
Okruh z pohledu pneumatik, směsi a mnoha dalšího
Pirelli má v Singapuru pro jezdce připraveny své nejměkčí pneumatiky, stejně jako v minulém roce. Závod na pomalém městském okruhu by měl mít 61 kol a zpravidla trvá téměř celé dvě hodiny, přičemž jezdci mění pneumatiky více než jednou. Jelikož se jezdí v ulicích města, závodníci se musejí vyrovnat s různými úrovněmi přilnavosti, kanály, pruhy bílé barvy na asfaltu i s vysokou pravděpodobností toho, že průběh závodu naruší safety car. Bez něj se dosud neobešla ani jedna z devíti VC Singapuru.
Nominované směsi:
ultraměkká (fialová)
superměkká (červená)
měkká (žlutá)
Závod začne po setmění a bude pokračovat do pozdních nočních hodin. Je proto dost dobře možné, že během něj bude výrazně klesat teplota asfaltu a spolu s ní se bude měnit i chování pneumatik na jednotlivých vozech. To však neznamená, že bude opravdu chladno, pneumatiky by mohly trpět přehříváním během celého závodu.
Kolo v Singapuru se skládá pouze z krátkých rovinek a 23 zatáček. Kdyby nebylo Monte Carla, tento okruh by byl nejpomalejším v kalendáři F1 a měl i nejvíc zatáček.
Nejvíce namáhaná bude levá zadní pneumatika. Právě její výdrž může jezdcům diktovat počet zastávek.
Klíčovou roli sehraje 2. trénink, který se jako jediný pojede v noci, tedy za stejných podmínek jako kvalifikace a závod.
Jezdci dali při výběru pneumatik pro tento víkend přednost sadám ultraměkkých pneumatik, poskytujících nejvíce mechanické přilnavosti potřebné v pomalých zatáčkách.
Minimální tlaky v pneumatikách pro start závodu v Singapuru:
18.5 psi přední a 17.0 psi zadní
Limit odklonu kol:
-3.75° přední a -2.00° zadní
Přehled nominovaných směsí:
| P Zero Purple | P Zero Red | P Zero Yellow | P Zero White | P Zero Orange | |
| Austrálie | Ultraměkká | Superměkká | Měkká | ||
| Čína | Superměkká | Měkká | Střední | ||
| Bahrajn | Superměkká | Měkká | Střední | ||
| Rusko | Ultraměkká | Superměkká | Měkká | ||
| Španělsko | Měkká | Střední | Tvrdá | ||
| Monako | Ultraměkká | Superměkká | Měkká | ||
| Kanada | Ultraměkká | Superměkká | Měkká | ||
| Ázerbájdžán | Superměkká | Měkká | Střední | ||
| Rakousko | Ultraměkká | Superměkká | Měkká | ||
| Velká Británie | Superměkká | Měkká | Střední | ||
| Maďarsko | Superměkká | Měkká | Střední | ||
| Belgie | Ultraměkká | Superměkká | Měkká | ||
| Itálie | Superměkká | Měkká | Střední | ||
| Singapur | Ultraměkká | Superměkká | Měkká | ||
| Malajsie | Superměkká | Měkká | Střední | ||
| Japonsko | Superměkká | Měkká | Střední | ||
| USA | Ultraměkká | Superměkká | Měkká | ||
| Mexiko | Ultraměkká | Superměkká | Měkká | ||
| Brazílie | Superměkká | Měkká | Střední | ||
| Abú Zabí |
Ultraměkká | Superměkká | Měkká |

Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

14.09. 2017