reklama

Novinky

  • 25.05.2018 Neutral Kenny Brack, vítěz Indy 500, byl angažován jako šéf ke zkušebním jezdcům McLarenu

  • 25.05.2018 Neutral Bývalý vítěz IndyCar Gil de Ferran se stal poradcem týmu McLaren

  • 25.05.2018 Good První závod F2 v Monaku vyhrál Arťom Markelov (Russian Time)

Facebook Instagram
reklama
reklama

Motoráři Renaultu prý měli dobrou zimu

Motoráři Renaultu prý měli dobrou zimu

McLaren dostává pozitivní zprávy

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown prozradil, že z Viry-Châtillonu mu chodí dobré zprávy. Motory Renault loni udělaly poměrně výrazný výkonnostní skok, ale se spolehlivostí to bylo horší, na což doplatilo hlavně Toro Rosso. Jelikož McLaren po výměně zaujal pozici Toro Rosso, obavy by byly na místě, ale letošní pohonná jednotka by prý měla být podstatně spolehlivější.

"Žádné výstražné zvony," řekl Brown o komunikaci s francouzskou automobilkou. "Momentálně jsou spokojeni s výkonem i spolehlivostí na dynamometru. Hlavně se spolehlivostí. Myslí si, že ji dostali pod kontrolu. Loni měli výkon, ale spolu s jeho zvýšením se objevily i problémy se spolehlivostí. Například v Mexiku měli potíže, ale nakonec závodu dominovali, díky vozu Maxe Verstappena. Takže to vypadá dobře."

"Udělali další vývojový krok. Motor zlepšili a bude výkonnější," přidal se technický ředitel Tim Goss. "Jednou z největších výzev pro všechny čtyři výrobce je nové omezení na tři spalovací motory a tři MGU-H na jezdce a sezonu a pouze dvě úložiště energie a dva kusy MGU-K. Prodloužení životnosti je proto nyní pro všechny výrobce důležitější než hledání dalšího výkonu."

Šéfinženýr Matt Morris ocenil novou spolupráci s nesrovnatelně zkušenější partou Renaultu.

"Je úplně jiné mluvit s chlapci od Renaultu, mají více zkušeností. Tito lidé jsou zde mnohem déle než Honda, to je prostě fakt. Pomohlo nám to, když jsme potřebovali rychle přizpůsobit vůz jinému motoru. Pomohly nám jejich zkušenosti. Renault je vyspělejší než Honda. Možná že nemá tolik špičkových dynamometrů, ale prostě má zkušenosti. Momentálně se podílíme na pracích s dynamometrem a všechno jde hladce."

A zatímco šéf továrního týmu Renaultu popřel zásadnější vliv McLarenu na vývoj motoru, Goss jej opět zmínil.

"Je to odlišný motor, jinak navržený, a pár věcí jsme tomu museli přizpůsobit. Ale s výhledem na rok 2019 už s Renaultem komunikujeme o možnostech sladění."

reklama
reklama

Komentáře ke článku