Ilottova série pokračuje

Red Bull Ring - první závod
Kvalifikace byla zásadně ovlivněna nehodou vedoucího pilota průběžného pořadí Huberta. Dvě minuty před koncem kvalifikace totiž byla vyvěšena červená vlajka. A piloti tak přišli o své závěrečné pokusy. I tak kvalifikaci ovládl ART. Na první místo se na startovním roštu postavil Ilott a vedle něho kolega Hughes. Druhá řada byla naproti tomu celá italská. Z třetího místa startoval Lorandi, jako čtvrtý Pulcini. Třetí startovní řadu obsadili Mazepin a Piquet.
Ilott odstartoval bezchybně a ujal se vedení, před druhého Hughese se dostali Lorandi i Pulcini. Pak ale na trať musel vyjet safety car, protože Mawson zůstal stát v první zatáčce. Po restartu začal Pulcini vyvíjet na silný tlak na Lorandiho. Ten sice dokázal pár kol odolávat, ale pak ho Pulcini definitivně předjel, zařadil se na druhé místo a začal stahovat vedoucího IIotta.
Lorandi ovšem neměl jisté ani třetí místo. Začal na něho totiž útočit čtvrtý Hughes a i ten ho předjel. Lorandi se však nevzdal a ještě před polovinou závodu získal své třetí místo zpět. Následně Hughese předjeli dva další piloti Tridentu Piquet a Tveter.
V závěru závodu se Hughesovi podařilo zdolat alespoň Tvetera a zařadit se na páté místo. Piquet začal stahovat Lorandiho, ale zaútočit se mu už nepodařilo.
Ilott si tak vybojoval své již druhé letošní vítězství, poté co minulý týden zvítězil ve Francii. Druhý dojel Pulcini, ten na své další pódium čekal již od loňské Barcelony. Třetím místem si Lorandi zajistil své první stupně vítězů se stájí Trident.
Vedoucí pilot šampionátu Hubert sice zpočátku ukázal pěknou stíhací jízdu z konce startovního roštu, v boji o deváté místo se ale střetl se svým týmovým kolegou Mazepinem a závod dokončil až jako sedmnáctý. Do čela seriálu se tak dostal Ilott.
Z pole position zítra odstartuje nováček stáje Jenzer Beckmann.
p. | jezdec | tým | motor | čas | kol | body |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | ![]() |
ART Grand Prix | Mecachrome | 34:11,806 | 24 | 29 |
2. | ![]() |
Campos Racing | Mecachrome | 34:16,324 | 24 | 20 |
3. | ![]() |
Trident | Mecachrome | 34:22,210 | 24 | 15 |
4. | ![]() |
Trident | Mecachrome | 34:23,123 | 24 | 12 |
5. | ![]() |
ART Grand Prix | Mecachrome | 34:25,679 | 24 | 10 |
6. | ![]() |
Trident | Mecachrome | 34:26,351 | 24 | 8 |
7. | ![]() |
Trident | Mecachrome | 34:27,132 | 24 | 6 |
8. | ![]() |
Jenzer Motorsport | Mecachrome | 34:28,830 | 24 | 4 |
9. | ![]() |
Campos Racing | Mecachrome | 34:30,752 | 24 | 2 |
10. | ![]() |
MP Motorsport | Mecachrome | 34:31,112 | 24 | 1 |
11. | ![]() |
MP Motorsport | Mecachrome | 34:31,875 | 24 | 0 |
12. | ![]() |
Jenzer Motorsport | Mecachrome | 34:37,196 | 24 | 0 |
13. | ![]() |
ART Grand Prix | Mecachrome | 34:39,132 | 24 | 0 |
14. | ![]() |
Campos Racing | Mecachrome | 34:39,388 | 24 | 0 |
15. | ![]() |
Arden International | Mecachrome | 34:48,029 | 24 | 0 |
16. | ![]() |
Arden International | Mecachrome | 34:48,493 | 24 | 0 |
17. | ![]() |
ART Grand Prix | Mecachrome | 35:04,178 | 24 | 0 |
18. | ![]() |
MP Motorsport | Mecachrome | 32:38,648 | 22 | 0 |
19. | ![]() |
Jenzer Motorsport | Mecachrome | 35:22,509 | 22 | 0 |
![]() |
Arden International | Mecachrome | 0 | 0 |