Novinky

  • 06.07.2020 Neutral Williams nasadí do 1. tréninku na VC Štýrska místo Georgea Russella Jacka Aitkena

  • 06.07.2020 Neutral Holanďan Nyck de Vries se stal rezervním jezdcem Toyoty pro seriál WEC

  • 05.07.2020 Bad Alfa Romeo zaplatí 5000 eur za uvolněné kolo na Räikkönenově voze

Facebook Instagram

Ricciardo se penalizaci v Maďarsku nejspíš vyhne, jenže…

Ricciardo se penalizaci v Maďarsku nejspíš vyhne, jenže…

Jednou přijde čas splatit svůj dluh

Hungaroring patří k nejklikatějším a nejpomalejším okruhům v kalendáři F1, proto se na něj Red Bull Racing těší více než na většinu ostatních. Je totiž stoprocentně přesvědčený, že největší slabinou jeho vozu je motor Renault. A na pomalých okruzích se rozdíl ve výkonu motoru projeví nejméně. Pro Daniela Ricciarda si dokonce v Německu vyžádal nové díly pohonné jednotky (MGU-K, baterie a řídící elektroniku), ačkoli kvůli tomu musel startovat z poslední řady, jen aby minimalizoval pravděpodobnost technických problémů nebo penalizace v Maďarsku.

Jak ale víme, Ricciardova pohonná jednotka nevydržela do konce závodu. Z toho vyvstaly obavy, že Australan bude potřebovat další komponenty a opět bude startovat vzadu, pokud Renault nestihne včas opravit jeho nejnovější pohonnou jednotku.

Sám Ricciardo ale uvádí věci na pravou míru. Přece má ještě funkční pohonnou jednotku, kterou používal před VC Německa. Sice už není nová a asi během svého života přišla o pár koňských sil, ale to na Hungaroringu přece nerozhoduje. Zbývá doufat, že vydrží další závodní víkend a další penalizace Ricciarda čekají až po letní dovolené.

"Ještě máme jiný motor a ten je momentálně v dobrém stavu," řekl dnes jezdec týmu Red Bull. "Takže pojedeme s ním. Už má něco najeto, ale mělo by to být v pořádku. Pokud se nestane něco nečekaného, ​​bude to v pořádku. Vše bude normální, nebude to pro mě žádná nevýhoda, ačkoli to znamená, že po tomto závodě bude třeba udělat o to víc bolestivých rozhodnutí."

V posledních letech jsme si už zvykli, že týmy s motory Renault a Honda přijímají penalizace na okruzích Spa-Francorchamps a Monza, po závodě na Hungaroringu a před kláním na městské trati Marina Bay v Singapuru.

Komentáře ke článku