Novinky

  • 17.08.2019 Good Roman Staněk obsadil druhé místo v sobotním závodě ADAC F4 na Nürburgringu

  • 16.08.2019 Neutral Na Gamma Racing Day v Assenu předvede tento víkend Jack Aitken vůz F1 Renault R.S.17

  • 16.08.2019 Neutral Rubens Barrichello pojede úvodní závod nového australského seriálu formule S5000

Facebook Instagram

Schumacher pořádně dupl na plyn

Schumacher pořádně dupl na plyn

Testy v Jerezu – 3. den

Primát nejrychlejšího účastníka testů F2 v Jerezu nakonec připadl Schumacherovi. Syn sedminásobného mistra světa F1 dosáhl poslední den času 1:24,028 a překonal tak o více jak sedm desetin sekundy středeční maximum, které patřilo De Vriesovi.

V zájmu objektivity je nicméně nutno dodat, že většina jeho soupeřů se spíše věnovala zdolávání delších úseků. Vážným konkurentem mu byl jen Delétraz, s nímž se v závěrečné hodině dopolední části přetahoval o vedení. Schumacher nejprve zajel 1:24,277, Švýcar ho vzápětí předstihl o tři setiny. Poslední slovo ale patřilo devatenáctiletému supertalentu ve službách Premy.

Louis Delétraz se dlouho přetahoval se Schumacherem o nejrychlejší čas

Opět došlo k několika přerušením seance. Nejprve zastavil s poruchou Gelael a sotva se rozsvítila zelená, vyletěl ven Mazepin. Odpoledne nepřálo štěstí Correovi, Aitkenovi, Alesimu a znovu Mazepinovi. Všechny postihly technické problémy.

Příští týden pokračují testy od 5. do 7. března druhou částí, tentokrát ale na Katalánském okruhu u Barcelony.

Výsledky dopolední a odpolední části:

p. jezdec tým motor čas odstup kol
1. Mick Schumacher Prema Theodore Mecachrome 1:24,028   34
2. Jack Aitken Campos Racing Mecachrome 1:24,240 + 0.212 43
3. Louis Delétraz Carlin Mecachrome 1:24,247 + 0.219 41
4. Nicholas Latifi DAMS Mecachrome 1:24,294 + 0.266 43
5. Nyck de Vries ART Grand Prix Mecachrome 1:24,357 + 0.329 39
6. Dorian Boccolacci Campos Racing Mecachrome 1:24,263 + 0.235 54
7. Giuliano Alesi Trident Mecachrome 1:24,401 + 0.373 58
8. Luca Ghiotto Campos Racing Mecachrome 1:24,516 + 0.488 41
9. Sean Gelael Prema Theodore Mecachrome 1:24,528 + 0.500 41
10. Richard Verschoor MP Motorsport Mecachrome 1:24,638 + 0.610 29
11. Nikita Mazepin ART Grand Prix Mecachrome 1:24,753 + 0.725 22
12. Guanju Žou UNI Virtuosi Mecachrome 1:24,776 + 0.748 47
13. Sérgio Sette Câmara DAMS Mecachrome 1:24,853 + 0.825 39
14. Callum Ilott Sauber Junior Team by Charouz Mecachrome 1:24,924 + 0.896 55
15. Juan Manuel Correa Sauber Junior Team by Charouz Mecachrome 1:25,020 + 0.992 59
16. Antonio Fuoco Charouz Racing Mecachrome 1:25,023 + 0.995 25
17. Jordan King MP Motorsport Mecachrome 1:25,176 + 1.148 28
18. Nobuharu Macušita Carlin Mecachrome 1:25,257 + 1.229 42
19. Anthoine Hubert BWT Arden Mecachrome 1:25,262 + 1.234 28
20. Tatiana Caldéronová BWT Arden Mecachrome 1:26,036 + 2.008 39
p. jezdec tým motor čas odstup kol
1. Jordan King MP Motorsport Mecachrome 1:25,706   27
2. Antonio Fuoco Charouz Racing Mecachrome 1:25,710 + 0.004 36
3. Giuliano Alesi Trident Mecachrome 1:25,712 + 0.006 44
4. Louis Delétraz Carlin Mecachrome 1:27,880 + 2.174 52
5. Nobuharu Macušita Carlin Mecachrome 1:28,108 + 2.402 50
6. Nyck de Vries ART Grand Prix Mecachrome 1:28,268 + 2.562 63
7. Luca Ghiotto Campos Racing Mecachrome 1:28,303 + 2.597 41
8. Tatiana Caldéronová BWT Arden Mecachrome 1:28,539 + 2.833 52
9. Jack Aitken Campos Racing Mecachrome 1:28,863 + 3.157 48
10. Nicholas Latifi DAMS Mecachrome 1:28,884 + 3.178 55
11. Callum Ilott Sauber Junior Team by Charouz Mecachrome 1:28,897 + 3.191 52
12. Nikita Mazepin ART Grand Prix Mecachrome 1:29,044 + 3.338 54
13. Guanju Žou UNI Virtuosi Mecachrome 1:29,290 + 3.584 54
14. Richard Verschoor MP Motorsport Mecachrome 1:29,384 + 3.678 33
15. Anthoine Hubert BWT Arden Mecachrome 1:29,395 + 3.689 62
16. Sean Gelael Prema Theodore Mecachrome 1:29,416 + 3.710 53
17. Sérgio Sette Câmara DAMS Mecachrome 1:29,516 + 3.810 45
18. Juan Manuel Correa Sauber Junior Team by Charouz Mecachrome 1:29,519 + 3.813 48
19. Mick Schumacher Prema Theodore Mecachrome 1:29,762 + 4.056 19
20. Dorian Boccolacci Campos Racing Mecachrome 1:30,638 + 4.932 49

Komentáře ke článku