Novinky

  • 15.12.2019 Neutral Závod WEC na 8 h v Bahrajnu vyhráli Conway, Kobajaši a López v toyotě

  • 15.12.2019 Neutral Scott Dixon, pětinásobný vítěz IndyCar, pojede 12 h v Bathurstu s Aston Martinem

  • 13.12.2019 Neutral Graz pojmenuje po svém rodákovi Jochenu Rindtovi náměstí

Facebook Instagram

Dobře už bylo, varuje Ferrari své fanoušky

Dobře už bylo, varuje Ferrari své fanoušky

V Singapuru už nebude v roli favorita

Ferrari po letní přestávce vyhrálo dva ze dvou závodů. Rudé davy byly svědky vítězství nadějného Charlese Leclerka. Avšak šéf Scuderie Mattia Binotto cítí potřebu varovat fanoušky, že dobře už bylo. Spa-Francorchamps a Monza byly dva okruhy, které měly vozu SF90 mimořádně sedět. Stalo se. Nyní však přicházejí na řadu zcela odlišné tratě Marina Bay, Soči a Suzuka a předpoklad je, že Ferrari se vrátí přibližně tam, kde končilo první část sezony. Takže za Mercedes a přibližně na úroveň Red Bullu.

"Předem jsme věděli, že to jsou tratě, kde bychom měli být konkurenceschopní, přestože nic nebylo předem jisté," řekl o Spa a Monze Binotto. "Je tam důležitý výkon motoru, jsou tam dlouhé rovinky, to nám vyhovuje. Proto bylo velice důležité nepropásnout tyto dvě příležitosti, jako se nám to stalo v první části sezony. Teď jsme šťastní, že jsme využili silné stránky našeho vozu. Následující závody ale asi budou podobné těm z první části sezony.

Některé typy tratí, podobné Německu, Kanadě nebo Bahrajnu, nám mohou docela sednout, jinde nebudeme bojovat o vítězství. Těžko přesně určit, které patří do které skupiny. Musíme pokračovat ve vývoji vozu."

Od stříbrné konkurence často slyšíme chválu na motor Ferrari. Binotto připomíná, že nejen ten dal týmu v Belgii a na domácí půdě konkurenční výhodu.

"Nový motor (nasazený v Itálii) pomohl, ale na trati, jaká nás čeká teď (městský okruh v Singapuru) není jeho výkon až tak důležitý. Také musím říci, že poděkování nepatří pouze motorářům. Máme novou pohonnou jednotku, jsme rychlí a silní na rovinkách, ale zlepšení přinesla i práce aerodynamického oddělení. Aerodynamický balík s nízkým přítlakem nasazený v Belgii a Itálii byl zásahem do černého. Výbornou rychlost na rovinkách nemáme pouze díky motoru, ale také díky aerodynamice našeho vozu."

Komentáře ke článku