Novinky

  • 15.12.2019 Neutral Závod WEC na 8 h v Bahrajnu vyhráli Conway, Kobajaši a López v toyotě

  • 15.12.2019 Neutral Scott Dixon, pětinásobný vítěz IndyCar, pojede 12 h v Bathurstu s Aston Martinem

  • 13.12.2019 Neutral Graz pojmenuje po svém rodákovi Jochenu Rindtovi náměstí

Facebook Instagram

Leclerc slaví, ale obává se zítřejšího startu

Leclerc slaví, ale obává se zítřejšího startu

Binotto: Volbě Mercedesu moc nerozumíme

V sedmém nebi se nachází v těchto chvílích Charles Leclerc. Není divu. Počtvrté za sebou nenašel v kvalifikaci přemožitele. Ferrari naposledy něco takového dokázalo zásluhou Michaela Schumachera v sezoně 2001. Tenkrát byly Charlesovi tři roky… Navíc oslavil deváté sobotní vítězství v řadě nad svým stájovým kolegou Sebastianem Vettelem.

Cítím se pochopitelně skvěle. Moc na to však nechci myslet,“ svěřil se Monačan. „Zajímá mě hlavně můj džob. Je přede mnou ještě spousta práce. Ale už víme, že jsme do Soči přijeli velmi konkurenceschopní. Závodní simulace také dopadla dobře. Pro zítřek máme nadějné vyhlídky.

Co by je mohlo pokazit? „Start. Bude důležitější než kdekoliv jinde. Nejsem přesvědčen o tom, že stát v jeho čele je v Soči takovou výhodou. Rovinka do první zatáčky je hodně dlouhá,“ vysvětlil.

Sebastian Vettel prohrává se svým mladším kolegou jeden kvalifikační duel za druhým

Úvod nedělního klání vrtá v hlavě i šéfa Scuderie Mattii Binotta: „Volba obutí ze strany Mercedesu (střední pneumatiky ve druhé fázi) nás překvapil. Vůbec jsme takovou eventualitu nebrali v úvahu. Teď je na nás, abychom pochopili, proč tak učinili. Podle mě je měkká směs na startu z hlediska přilnavosti jednoznačně lepší alternativou.

Pro televizi Sky současně pochválil jezdce i vůz. „Charles udělal v posledních měsících obrovský pokrok. Znovu mě nadchnul svojí rychlostí. Pro tým je skvělé, když se na někoho takového může spoléhat. I v závodech, v nichž jsme neměli nejkvalitnější auto, zvládl tento nedostatek kompenzovat. Pokud jde o SF90, bylo naším cílem dodat mu větší přítlak. Zdá se, že to funguje, v zatáčkách mnohem méně ztrácíme. Také vyvážení je v pořádku,“ uvedl Binotto.

Komentáře ke článku