Novinky

  • 18.09.2020 Neutral Pole position pro 24 h Le Mans získala posádka Kobajaši / Conway / López v Toyotě

  • 17.09.2020 Neutral Kamuj Kobajaši (Toyota) byl nejrychlejší v první kvalifikaci na 24 h Le Mans

  • 17.09.2020 Neutral Na VC Turecka bylo dosud prodáno 40 000 vstupenek

Facebook Instagram

Příští vůz McLarenu bude malou revolucí

Příští vůz McLarenu bude malou revolucí

Tým nehodlá přešlapovat na místě

Pustit, nebo nepustit se do návrhu zcela nového vozu pro sezonu 2020? To je otázka. U McLarenu na ni odpovídají po svém. Ano i ne. Tým prý přistoupil ke kompletní změně některých částí vozu, ve kterých ještě vidí velký potenciál. Celkový koncept vozu by se ale neměl výrazně změnit, takže zbývající části čeká pouze evoluce. Mělo by tak zůstat zachováno to dobré na letošním voze a zároveň má být dosaženo odpoutání od středu pole, po kterém historicky druhý nejúspěšnější tým tak dlouho touží.

"V naší pozici bych ani nemluvil o riziku, ale o příležitosti," řekl Andreas Seidl, šéf týmu, když se ho zeptali, zda je rozumné pouštět se do větších změn, když současnou generaci vozů čeká jen poslední rok.

"Cíl je jasný, chceme udělat další krok vpřed. Měl by to být krok někam za současnou špičku, ale před ostatní týmy. To by byl velký úspěch. Meziroční změny na voze bych nenazval radikálními, ale při takto velké ztrátě na týmy před námi a při stabilních technických pravidlech potřebujeme předělat některé části vozu, jinak se nikam nepohneme."

Práce na odlišném konceptu je také důvodem, proč McLaren přestal nasazovat díly na letošní vůz.

"Momentálně jsme nepřišli na nic, co by mělo smysl použít na letošním voze. Když se nemění technická pravidla, tak hodně věcí můžete přenést z aktuálního vozu na příští, ale nasadit nové věci pro příští vůz na ten současný není tak jednoduché," vysvětlil Seidl.

Komentáře ke článku