Novinky

  • 20.09.2020 Good Posádka Buemi - Nakadžima - Hartley (Toyota) vyhrála letošních 24 hodin Le Mans

  • 20.09.2020 Neutral Tři hodiny před koncem vedou 24 hodin Le Mans Buemi, Nakadžima a Hartley (Toyota)

  • 20.09.2020 Neutral Po 16 hodinách jsou nadále v čele 24 hodin Le Mans Buemi, Nakadžima a Hartley (Toyota)

Facebook Instagram

Ferrari je ve větší šlamastyce, než si myslelo

Ferrari je ve větší šlamastyce, než si myslelo

Tady tvrdá práce nebude stačit

Mattia Binotto po skončení Velké ceny Maďarska neskrýval velikost zklamání svého i celého týmu Ferrari. Zatímco kvalifikace na okruhu, kde výkon motoru nerozhoduje, dopadla ještě vcelku pozitivně, v závodě se Ferrari trápilo. Charles Leclerc skončil mimo bodované pozice a ani Sebastian Vettel se nevyhnul tomu, aby mu vítěz závodu nenadělil celé kolo. Za Leclerkův výsledek částečně může zbytečné čekání na déšť a výměnu pneumatik, ale to nic nemění na faktu, že červené vozy měly rychlost pouze na úrovni lepší části středu pole.

"V Barceloně (během zimních testů) jsme sice viděli, že nejsme dost rychlí, ale že to bude až takto zlé, to jsme nečekali. Je to ještě horší, než jsme si mysleli," přiznává šéf Scuderie Ferrari.

"Máme dva týdny, než se bude závodit v Silverstone. Pro nás v Maranellu to budou důležité dva týdny. Musíme se podívat na všechny vlastnosti vozu, na naši organizaci a najít místa, která se musejí zlepšit. Potřebujeme analyzovat celkovou kvalitu našeho vozu a týmu a zareagovat v nejkratším možném čase. Nepotřebujeme pracovat tvrději, ale lépe. Jak toho dosáhnout, to nám napoví analýza."

Výsledek je o to horší, že červené vozy v Maďarsku jely s novými díly, od kterých si hlavně tifosi hodně slibovali.

"Stále ztrácíme. Ztrácíme na rovinkách, v zatáčkách. Všechny oblasti vozu potřebují zlepšení. Tak prosté to je. Ale nemyslím si, že nalezneme prosté řešení, že bude stačit jeden další upgrade," je přesvědčen Binotto.

Ferrari takto vypadlo ze špičky naposledy v roce 2014 a trvalo pouze pár měsíců, než v Maranellu začalo personální zemětřesení.

Po rakouských rovinkách potrápily Ferrari i maďarské zatáčky. Foto: Ferrari

Zdroj: FORMULE.CZ

Komentáře ke článku