Pirelli vybralo pneumatiky pro poslední závody sezony
Výběr pro VC USA, Mexika, Brazílie a Abú Zabí.
Letní přestávka je na svém začátku a před námi je ještě téměř polovina sezóny, ale už jenom dva závody na území Evropy. Pak se F1 opět vydá vstříc exotickým zemím, a aby Pirelli stihlo své výrobky včas rozeslat do všech koutů světa, pospíšilo si s výběrem směsí. O výběru pro závody v Belgii, Itálii, Singapuru, Malajsii a Japonsku jsme psali v červencovém článku, takže nám zůstaly ještě VC USA, Mexika, Brazílie a Abú Zabí.
USA
Circuit of the Americas nabízí pestrou paletu zatáček, proto Pirelli sáhlo po nejvšestrannější kombinací červených, žlutých a bílých pneumatik.
Mexiko
Na Autódromo Hermanos Rodríguez bude mít nejkonzervativnější kombinace směsí letošní derniéru. Loni italský výrobce neriskoval a kromě středně-tvrdých nabízel pouze měkké pneumatiky, letos se bude závodit i na červených.
Brazílie
Na Autódromo José Carlos Pace jsme minulou sezonu viděli kombinaci žlutých a bílých pneumatik. Okruh byl ale i pro žluté poměrně náročný, proto byla letos nabídka rozšířena o oranžovou, tedy nejodolnější směs z nabídky Pirelli.
Abú Zabí
Yas Marina Circuit sice není městská trať, ale téměř nemá rychlé zatáčky a v jezdci v mnoha pomalých jistě ocení přilnavost fialových pneumatik, které samozřejmě doplní červené a žluté.
Statisticky nejoblíbenější je kombinace tří prostředních směsí, letos se na trať dostane v jedenácti z 21 závodů. Nejtvrdší oranžová směs bude použita pětkrát a nejměkčí fialová také pětkrát.
USA
Circuit of the Americas nabízí pestrou paletu zatáček, proto Pirelli sáhlo po nejvšestrannější kombinací červených, žlutých a bílých pneumatik.
Mexiko
Na Autódromo Hermanos Rodríguez bude mít nejkonzervativnější kombinace směsí letošní derniéru. Loni italský výrobce neriskoval a kromě středně-tvrdých nabízel pouze měkké pneumatiky, letos se bude závodit i na červených.
Brazílie
Na Autódromo José Carlos Pace jsme minulou sezonu viděli kombinaci žlutých a bílých pneumatik. Okruh byl ale i pro žluté poměrně náročný, proto byla letos nabídka rozšířena o oranžovou, tedy nejodolnější směs z nabídky Pirelli.
Abú Zabí
Yas Marina Circuit sice není městská trať, ale téměř nemá rychlé zatáčky a v jezdci v mnoha pomalých jistě ocení přilnavost fialových pneumatik, které samozřejmě doplní červené a žluté.
Statisticky nejoblíbenější je kombinace tří prostředních směsí, letos se na trať dostane v jedenácti z 21 závodů. Nejtvrdší oranžová směs bude použita pětkrát a nejměkčí fialová také pětkrát.
| velká cena | směsi | ||
| Austrálie | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Bahrajn | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Čína | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Rusko | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Španělsko | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
| Monako | ultra-měkká | super-měkká | měkká |
| Kanada | ultra-měkká | super-měkká | měkká |
| Ázerbájdžán | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Rakousko | ultra-měkká | super-měkká | měkká |
| Velká Británie | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
| Maďarska | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Německa | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Belgie | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Itálie | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Singapuru | ultra-měkká | super-měkká | měkká |
| Malajsie | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
| Japonska | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
| USA | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Mexika | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
| Brazílie | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
| Abú Zabí | ultra-měkká | super-měkká | měkká |

Charles Leclerc se zasnoubil s Alexandrou Saintovou
Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

02.08. 2016