Paddy Lowe se stal spolumajitelem Williamsu

Od dnes je jeho technickým ředitelem.
Williams oznámil již dlouho očekávanou zprávu, Paddy Lowe se stal jedním z nejdůležitějších členů jeho týmu. Bývalému technickému řediteli Mercedesu, který se významně podílel na jeho třech mistrovských titulech a tří pohárech konstruktérů z uplynulých tří sezón, vypršela smlouva na konci roku 2016 a Mercedes se s ním nedokázal dohodnout na podmínkách nové. Nyní bude technickým ředitelem menšího týmu bez tovární podpory, ale dostal něco, co mu nejspíš Mercedes odmítl dát. Stal se akcionářem týmu a bude sedět v jeho představenstvu. V roli technického ředitele Williamsu nahrazuje Pata Symondse, který odstoupil po skončení minulé sezóny a nejspíš už definitivně odešel do důchodu.
"Williams, můj první tým v F1, jsem si vždycky nesmírně vážil," řekl 54letý Brit. "Je pro mě obrovskou ctí, že se mohu vrátit na vedoucí pozici a stát se jeho spoluvlastníkem. Jsem extrémně motivovaný sehrát svou roli při návratu tohoto týmu mezi špičku F1. Představenstvo Williamsu má silnou vizi budoucnosti a já jsem nemohl vzdorovat pokušení připojit se organizaci odhodlané budovat na své unikátní historii a znovu se dostat na vrchol tohoto sportu. Těším se na novou vzrušující fázi mé kariéry a práci s Claire (Williamsovou), Mikem (O'Driscollem), Nickem (Rosem) a všemi ostatními v týmu, hlavně se samotným Frankem (Williamsem), který je jedním z nejodhodlanějších "závodníků", jaké jsem kdy potkal!"
Lowe pracoval pro Williams na konci 80. a začátku 90. let pod technickým ředitelem Patrickem Headem a známým se stal díky zásluhám na vývoji aktivního zavěšení kol vozu, se kterým Nigel Mansell v roce 1992 získal svůj titul mistra světa a ukončil vítěznou šňůru McLarenu. Poté přestoupil do McLarenu, kde to v roce 2011 dotáhl až na technického ředitele a v roce 2013 přijal stejné místo u Mercedesu.
"Williams, můj první tým v F1, jsem si vždycky nesmírně vážil," řekl 54letý Brit. "Je pro mě obrovskou ctí, že se mohu vrátit na vedoucí pozici a stát se jeho spoluvlastníkem. Jsem extrémně motivovaný sehrát svou roli při návratu tohoto týmu mezi špičku F1. Představenstvo Williamsu má silnou vizi budoucnosti a já jsem nemohl vzdorovat pokušení připojit se organizaci odhodlané budovat na své unikátní historii a znovu se dostat na vrchol tohoto sportu. Těším se na novou vzrušující fázi mé kariéry a práci s Claire (Williamsovou), Mikem (O'Driscollem), Nickem (Rosem) a všemi ostatními v týmu, hlavně se samotným Frankem (Williamsem), který je jedním z nejodhodlanějších "závodníků", jaké jsem kdy potkal!"
Lowe pracoval pro Williams na konci 80. a začátku 90. let pod technickým ředitelem Patrickem Headem a známým se stal díky zásluhám na vývoji aktivního zavěšení kol vozu, se kterým Nigel Mansell v roce 1992 získal svůj titul mistra světa a ukončil vítěznou šňůru McLarenu. Poté přestoupil do McLarenu, kde to v roce 2011 dotáhl až na technického ředitele a v roce 2013 přijal stejné místo u Mercedesu.