Novinky

  • 13.10.2019 Neutral Racing Point podal protest proti brzdovému systému vozů Renault

  • 13.10.2019 Bad Charles Leclerc obdržel penalizaci 15 sekund a klesl na 7. místo ve VC Japonska

  • 13.10.2019 Good Tým Mercedes s předstihem obhájil prvenství v Poháru konstruktérů

Facebook Instagram

Pirelli: Většina přezula z ultraměkkých na měkké gumy

Pirelli: Většina přezula z ultraměkkých na měkké gumy

Alternativní strategie Red Bullu moc nevyšla

Pirelli vyšla jeho předpověď. Drtivá část účastníků VC Austrálie jela na jednu zastávku v boxech, v nichž většinou přezula z ultrasoftů na softy. Pitstop rozhodl také o výsledku závodu, když se díky chytrému rozhodnutí Ferrari ve fázi virtuálního safety caru dostal Sebastian Vettel před Lewise Hamiltona.

Alternativní strategii použili jezdci Red Bullu, kteří druhou fázi kvalifikace absolvovali na supersoftech a na nich také nastoupili do velké ceny. Následně pak přešli na softy. S úplným zdarem se tento plán, hlavně kvůli Verstappenově chybě a Ricciardově penalizaci, ovšem nesetkal. Bottas a Vandoorne ve druhém stintu vsadili na superměkkou směs.Totéž měli v úmyslu také oba piloti Haasu, v důsledku pochybení mechaniků však záhy po vyjetí na trať museli odstoupit.

Velká cena Austrálie měla dvě rozdílné části, před vyjetím safety caru a po něm, což díky chytré strategii Ferrari rozhodlo o jeho vítězství. Nakonec jsme viděli velmi těsný závod, když se o prvních pěti místech rozhodlo až v závěrečném kole. Dva jezdci ho dokončili s jedinou zastávkou, aniž by využili nejtvrdší dostupnou směs,“ uvedl vedoucí oddělení pro automobilový sport Pirelli Mario Isola.

Nejrychlejší časy dne podle směsí:

Měkká: 1. Ricciardo 1:25,945, 2. Räikkönen 1:26,373, 3. Hamilton 1:26,444

Superměkká: 1. Vandoorne 1:25,958, 2. Bottas 1:27,019, 3. Ricciardo 1:28,127

Ultraměkká: 1. Hamilton 1:27,753, 2.Räikkönen 1:27,982, 3. Vettel 1:28,245 

 

 

 

Komentáře ke článku