Novinky

  • 06.04.2020 Bad Dvojzávod IndyCar 30. a 31. května v Detroitu byl kompletně zrušen

  • 06.04.2020 Bad Podle šéfa McLarenu Zaka Browna mohou kvůli koronaviru zaniknout až čtyři týmy F1

  • 06.04.2020 Neutral Managementu a jezdcům Williamsu byl dočasně snížen plat o 20 %

Facebook Instagram

Po čtvrt století přichází modernizace

Po čtvrt století přichází modernizace

Jak usnadnit předjíždění v Melbourne?

Okruh v Melbourne, na němž se pořádá VC Austrálie, se používá v nezměněné podobě již od roku 1996. Proto nastal čas k jeho modernizaci.

Promotérská organizace AGPC k tomu přistoupí již napřesrok. V první etapě, tedy v letech 2021 a 2022, půjde v Albert Parku o pokládku nového povrchu dráhy. Součástí projektu jsou však i případné úpravy kurzu.

V centru pozornosti stojí především dvojice rychlých zatáček číslo 11 a 12, které by se měly přetvořit na pomalé s nutností prudkého brzdění. Cílem je samozřejmě zlepšit možnosti předjíždění. 

Limitujícím faktorem je blízkost vodní plochy

S vedením formule 1 vedeme dialog o tom, jak trať dále vyvíjet. Jde o to, aby změny, které v průběhu desetiletí na monopostech nastaly, našly odraz i v našem autodromu,“ prohlásil šéf AGPC Andrew Westacott. „Nemůžeme ale zásadně měnit charakter lokality. V sousedství se nachází jezero se sportovními hřišti a rekreačními zónami. Také nelze prostě začít stavět na zelené louce tam, kde by nám to vyhovovalo. Rozhodně neplánujeme tak gigantickou přestavbu jako v Zandvoortu, to mohu slíbit. Chceme si spíše všímat takových věcí, jakými jsou maximální rychlost v boxové uličce, šířka vozovky nebo odolnost asfaltu vůči otěru.

Komentáře ke článku