Novinky

  • 19.09.2020 Neutral I po šesti hodinách vedou ve 24 hodinách Le Mans Buemi, Nakadžima a Hartley (Toyota)

  • 19.09.2020 Neutral Toyota trojice Buemi /Nakadžima /Hartley vedla po dvou hodinách závod 24 hodin Le Mans

  • 18.09.2020 Neutral Pole position pro 24 h Le Mans získala posádka Kobajaši / Conway / López v Toyotě

Facebook Instagram

Grosjean si představuje návrat do Renaultu

Grosjean si představuje návrat do Renaultu

Je to aktuálně nejatraktivnější tým, hledající jezdce

Je zvláštní mluvit o roztočeném přestupovém kolotoči, když sezona ještě ani nezačala. Jenže červenec už klepe na dveře, a to je čas, kdy si ve F1 jezdci bez smluv hledají místa na další rok. Místa u Ferrari, McLarenu i budoucího Aston Martinu jsou již obsazena a pokud někdo dostane nabídku přestoupit do Mercedesu nebo Red Bullu, pravděpodobně to bude někdo z jejich juniorských programů.

Aktuálně nejatraktivnější prázdná sedačka je tedy v týmu Renault. To je tým, který do F1 přivedl Romaina Grosjeana, jenž kvůli juniorce Renaultu tehdy dokonce vyměnil švýcarskou závodní licenci za francouzskou. A ten by se nyní, po letech v týmu Haas, rád vrátil.

"Letos už bylo pár překvapení. Největším byl samozřejmě Sebastianův odchod (z Ferrari). Na něj navázala další rozhodnutí, která bych já osobně neudělal, ale rozumím tomu a byla zábava sledovat to," řekl Grosjean v rozhovoru pro ESPN.

"Carlos dostal místo u Ferrari. Pak byla volná dobrá sedačka u McLarenu a Ricciardo se chytil šance. Takže zůstal volný jeden vůz Renaultu a neříkám, že to není lákavá možnost. Po zavedení rozpočtového stropu by ale mělo být konkurenceschopných více týmů. Podle mě Racing Point má nakročeno k dobrým výsledkům. V předsezonních testech to vypadalo tak, že ve spolupráci s Mercedesem odvedl v zimě dobrou práci.

V Enstone jsem prožil deset let života. Bylo by hezké vrátit se tam. Financovali většinu mé kariéry a poslední pódiové umístění týmu z Enstone bylo moje! Ale stejně hezké by bylo zůstat v Haasu nebo zkusit jiný tým. Letos ještě nebyla ani jedna velká cena a už mluvíme o přestupech, což je dost divné, ale blíží se červenec, tak je nejvyšší čas poohlédnout se po příležitostech."

V roce 2014 byl Grosjean hlasitým kritikem motoru Renault, ale to je dávno pryč. Foto: Lotus

Zdroj: FORMULE.CZ

Komentáře ke článku