Více než 15 inženýrů Renaultu vědělo o McLarenu
Renault bagatelizuje, ale situace je o mnoho závažnější.
Ačkoli se Renault snaží další díl ze seriálu špionážních afér bagatelizovat, podle informací britského Autosportu o informacích McLarenu vědělo více než patnáct inženýrů Renaultu.
Renault včera sdělil podrobné informace, jak se data do týmu v září 2006 dostala [čtěte zde], ale tvrdí, že žádné z nich nebyly použity. Stejnou argumentací se prezentoval McLaren v případu špionážní aféry ohledně dat Ferrari, situace McLarenu byla o to horší, že se zcela nepochybně těšil i netechnickým informacím, například o zvolené strategii závodu.
Dosavadní šetření navíc indikuje, že zmíněných 15 inženýrů potvrdilo písemně, že se k nim informace dostaly. Nejedná se však jen o řadové inženýry, ale například šéfa vývoje, zástupce technického ředitele, šéfa konstrukce a jeho zástupce.
Z tohoto pohledu je situace Renaultu stejná jako v případě McLarenu, ve kterém se data Ferrari dostala dál než jen k Miku Coughlanovi.
Slyšení před FIA je naplánováno na 6. prosince v Monaku.