Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Rozhovor s Lewisem Hamiltonem

Rozhovor s Lewisem Hamiltonem

O Velké ceně Kanady.

Otázka: Po Monaku se nyní přesouváme do Kanady, jaké jsou myšlenky?

Lewis Hamilton: Vyhrát v Monaku bylo nejlepším momentem mé kariéry, o něm s ním už od dětství. Na ten moment nikdy nezapomenu, ale nyní se už soustředím na Kanadu. Snažíme se udržet současnou formu.

Otázka: Povrch trati ovlivňuje přilnavost a opotřebení pneumatik. Jak moc?

Lewis Hamilton: Všichni jsou na tom naštěstí stejně, zvolit tu správnou pneumatiku pro víkend je hodně náročné. Obzvlášť v Kanadě se povrch trati vyvíjí. Úzce spolupracujeme s Bridgestonem a doufám, že přivezeme tu správnou směs. Tahle trať se používá jen jednou do roka a opotřebení pneumatik je velké. Mimo ideální stopu se pak objevují žmolky z pneumatik, a je to tam hodně kluzké.

Otázka: Jedná se o trať vyžadující spíše nízký přítlak, důležité budou průjezdy zatáčkami. S ohledem na současná pravidla v oblasti aerodynamiky, co pomůže autu jet rychleji v zatáčkách?

Lewis Hamilton: Klíčem je mechanická přilnavost. Je také nutné mít vyladěné auto, které se nepřetáčí. Ale není to tak jednoduché jak to zní! Na vjezdu do zatáček je vážně nutné dělat kompromisy, tím spíše v těch, které následují po dlouhých rovinkách. Pak jste schopni projet zatáčkou rychleji.

Otázka: Od premiérového pole position a vítězství uběhl rok. Jaké jsou vzpomínky a jak ses změnil jako jezdec?

Lewis Hamilton: Loni jsem dosáhl jednoho z největších úspěchů v mém životě. Bylo by úžasné se tam vrátit a zopakovat to. Rozhodně pracujeme na tom, aby se to povedlo. Od té doby si myslím, že jsem dospěl. Stal jsem se lepším jezdcem a také vztah k týmu je hlubší.