Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Dennis ujišťuje, že v Melbourne bude McLaren rychlý

Dennis ujišťuje, že v Melbourne bude McLaren rychlý

Přesto připustil určité zpoždění ve vývoji.

Mnoho lidí z odborné i neodborné veřejnosti v posledních předsezóních testech překvapil nejen výkon týmu Brawn GP, ale rovněž výkon McLarenu. Jenomže zatímco Brawn GP zajíždí nečekaně solidní časy v porovnání s konkurencí a stal se příjemným překvapením, stříbrné šípy naopak zaskočily svou nevýraznou formou, kdy končí na dně výsledkových listin mezi týmy, které k favoritům nepatří.

To ale podle předsedy McLarenu Rona Dennise nic neznamená. Fanoušky ujistil, že v Melbourne bude vše vpořádku, a tým se stane v boji o titul rovnocenným konkurentem.

"Ať má dnes McLaren výsledky jakékoliv, v Melbourne budeme konkurenceschopný závodní tým, což znamená, že se zúčastníme boje o titul," ujistil Dennis. "Naším cílem je přijet do Melbourne a tam být nejlepší, není pro nás důležité jezdit na každý test s tím, abychom se umisťovali na vrcholu výsledkových listin. Testování je o disciplinovaném přístupu, snažíte se vůz vylepšit a nesmíte se ohlížet na výsledky, jakými se prezentují ostatní. Až v Austrálii získáme skutečné srovnání.

Očekáváme, že náš vůz bude zrychlovat s každou další Velkou cenou, a to nám umožní zvýšit výkon, s kterým budeme schopni vyhrát celý šampionát."

McLaren dlouho používal zadní přítlačné křídlo z roku 2008, což dalo prosto pro spekulace, které říkaly, že právě v této oblasti má McLaren velké potíže. To ale Ron Dennis nepřipouští: "Jezdili jsme s křídlem z roku 2008, protože bylo více relevantní tomu, které použijeme v Austrálii. Neznamená to, že jsme ztraceni, nebo nevíme, kudy kam."

Přesto Dennis určité zpoždění ve vývoji přiznal.

"Ztratili jsme nějaký čas," prozradil dlouholetý šéf týmu z Wokingu. "Naší strategií v letošním roce bylo nechat výrobu aerodynamických komponent, které použijeme v Austrálii, na poslední možný moment.. To samo o sobě představovalo výrobní výzvy, a ve skutečnosti jsme opravdu začali jezdit s aerodynamikou pro Austrálii teprve včera."