Arena sekce bude k pneumatikám tvrdá, říká Bridgestone
 
						
							Japonský výrobce přesto neočekává žádné dramatické problémy.
Nový úsek okruhu na Silverstonu bude k pneumatikám tvrdý, to říkají před Velkou cenou Velké Británie představitelé Bridgestonu, dodavatele pneumatik do Formule 1.
Takzvaná Arena sekce začíná extrémně rychlou pravotočivou zatáčkou, která se má s vozy Formule 1 jezdit naplno. A právě v ní budou pneumatiky vystavovány extrémním laterálním silám.
Díky této nové sekci by se okruh na Silverstonu prý mohl stát nejrychlejší tratí celého kalendáře Formule 1.
Na druhou stranu, Bridgestone neočekává žádné velké problémy. Do značné míry jej v tom ujistil závod MotoGP, který se zde jel minulý měsíc.
Hirohide Hamašima, ředitel vývoje pneumatik Bridgestone pro motorsport, řekl: "Silverstone velice dobře známe ze spousty závodů z minulosti, nicméně, nyní se musíme poprat s novým profilem.
Trať byla v minulosti jednou z nejnáročnějších na pneumatiky, co se týče tvaru okruhu, který patřil v kalendáři k těm nejdrsnějším. Jestli je něco, co je ještě krutější, pak je to nový profil, určitě je příliš náročný na to, abychom přivezli naši superměkkou směs.
Přidaná rovinka znamená, že by průměrná rychlost měla být vyšší než kdykoliv předtím. Pravotočivá zatáčka Abbey v nájezdu do nové sekce by měla vytvářet veliké boční síly.
Díky unikátní pozici dodavatele jak pro Formuli 1, tak pro MotoGP, jsme byli v Bridgestonu při nedávném britském podniku MotoGP schopni ověřit spoustu svých předpovědí, týkajících se tohoto nového profilu, takže jsme před tímto závodem docela optimističtí.
Věříme v dobrou podívanou s měkkou a tvrdou směsí pneumatik, určité si z této nové konfigurace odneseme spoustu poznatků."

 Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

 Pavel Fabry
Pavel Fabry 05.07. 2010
05.07. 2010 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						.jpg?w=350&h=200) 
						.jpg?w=350&h=200) 
						 
						 
						 
						 
						 
					