Novinky

  • 29.04.2024 Neutral Rozhodnutí o změně bodovacího systému bylo odloženo

  • 26.04.2024 Good Nico Hülkenberg bude od roku 2025 jezdit za Stake F1 Team KICK Sauber.

  • 17.04.2024 Good Andretti zprovoznil menší továrnu F1 v Silverstonu

Facebook Instagram

Čandhok má pro příští sezónu více plánů

Čandhok má pro příští sezónu více plánů

Kromě působení v F1 by rád závodil ve vytrvalostních závodech.

Karun Čandhok doufá, že zvládne v příští sezóně plnit své povinnosti třetího pilota týmu a přitom také závodit v novém Mistrovství světa Endurance.

Ind, který se letos v barvách Teamu Lotus představil v devíti pátečních trénincích a v Německu absolvoval dokonce celý závodní víkend, připustil, že je velmi nepravděpodobné, že získá některou z volných závodních sedaček pro rok 2012.

Doufá nicméně, že si udrží roli třetího pilota týmu (možnost by se naskytla u Caterhamu - bývalého Teamu Lotus), a zároveň bude závodit ve sportovních vozech.

"Mám možnost pokračovat jako páteční jezdec a samozřejmě bych i nadále rád zůstal ve Formuli 1,"
řekl Čandhok Autosportu. "Získat závodní sedačku ve F1 pro sezónu 2012 je téměř nemožné, takže si nemyslím, že to vyjde.

Je ale jasné, že musím znovu závodit, protože zůstat další rok v pozadí pro mě nemůže být dobré. Také mi to pomůže v případě, že se v budoucnu naskytne možnost závodit ve F1.

Mým cílem je i nadále F1, jenže nové Mistrovství světa Endurance je velmi zajímavé. Je tu jen jeden kolizní termín s kalendářem F1, takže bych mohl odjezdit více pátků a pak to snad zkombinovat s programem LMP1.

Závodění v Le Mans je jednou z těch věcí, které musíte zažít. Závodil jsem v Monaku, Makaa, ve Spa, Silverstonu a Le Mans je dalším na seznamu, který musím zkusit."


Čandhok zjišťuje různé možnosti závodění ve sportovních vozech, spokojil by se přitom i s účastí v soukromém týmu. To by mu umožnilo získat zkušenosti s tímto typem závodů, jelikož většinu své kariéry zatím prožil v monopostech.

"Je jasné, že se mám o závodění ve sportovních vozech ještě hodně co učit,"
řekl. "Každý by rád začal s továrním týmem, jenže oni už mají své silné jezdecké sestavy.

Je to úplně jiný typ závodění, rád bych jel v LMP1 se zkušeným týmovým kolegou a byl v dobrém týmu, od kterého se můžu učit. Je tu hodně možností.

Při kombinaci i1 series, sportovních vozů a působení v pozici třetího pilota F1, bych to měl celkem nabité."