Novinky

  • 26.04.2024 Good Nico Hülkenberg bude od roku 2025 jezdit za Stake F1 Team KICK Sauber.

  • 17.04.2024 Good Andretti zprovoznil menší továrnu F1 v Silverstonu

  • 12.04.2024 Bad Zemřel Ted Toleman, zakladatel týmu F1

Facebook Instagram

Webber se nehodlá kvůli Malajsii ukvapovat

Webber se nehodlá kvůli Malajsii ukvapovat

O své budoucnosti ve Formuli 1 bude rozhodovat v létě.

Mark Webber nemá v úmyslu kvůli situaci v závěru Velké ceny Malajsie činit zbrklá rozhodnutí o svém setrvání ve Formuli 1. I navzdory konfliktu s týmovým kolegou Sebastianem Vettelem nehodlá nic měnit na svém obvyklém letním termínu rozhodování o své budoucnosti.

Australský závodník byl na Sepangu na cestě k vítězství v závodě, když jej i přes zákaz týmu předjel týmový kolega Vettel. Webber po závodě neskrýval svou frustraci, odmítá však spekulace o tom, že by chtěl od Red Bullu okamžitě odejít.

"Rozhodně mám v plánu dokončit sezónu," řekl Webber. "Spousta lidí o tom pochybovala, ale to je něco, o čem vůbec neuvažuji.

Nadále chci letos závodit a odjet dobrou sezónu. Rok co rok přijde léto a já si promluvím s Dietrichem (Mateschitzem, majitelem týmu - pozn. redakce) a pak se vidí.

Ve své kariéře jsem nikdy o své budoucnosti nerozhodoval v této fázi sezóny a nevidím důvod, proč bych o ní měl rozhodovat teď."

Navzdory velkému zájmu médií Webber podle svých slov neztrácí čas řešením situace z Malajsie. S jejími výsledky se podle svých slov vyrovnal a chce se posunout dál. Odmítá přitom tvrzení, že jeho odjezd do Austrálie znamenal demonstrativní únik od reality.

"Jo, jsem v pohodě," řekl Webber. "Po tom závodě jsem měl tak jako tak v plánu jet do Austrálie, lidé prostě dávají dohromady jabka a hrušky. Bylo dobré po zimním testování a prvních závodech trochu relaxovat.

Teď už se ale těším na to, až zase sednu do auta a budu zase závodit."

Webber také poznamenal, že nebylo žádným překvapením, když po závodě v Malajsii dával najevo své emoce.

"Myslím, že pro závodního jezdce je normální být hodně emotivní," řekl. "Člověk se snaží držet emoce na uzdě, je to součástí práce, třeba když vedete závod v Monte Carlu, ale jsou také odlišné emoce, které se hodně mění."