Novinky

  • 18.09.2020 Neutral Pole position pro 24 h Le Mans získala posádka Kobajaši / Conway / López v Toyotě

  • 17.09.2020 Neutral Kamuj Kobajaši (Toyota) byl nejrychlejší v první kvalifikaci na 24 h Le Mans

  • 17.09.2020 Neutral Na VC Turecka bylo dosud prodáno 40 000 vstupenek

Facebook Instagram

Když japonský motor šlape jako švýcarské hodinky

Když japonský motor šlape jako švýcarské hodinky

Red Bull nadšený komfortem továrního týmu

Christian Horner to za poslední měsíce řekl mnohokrát. Renault k Red Bullu nepřistupoval jako k partnerskému týmu dokonce ani tehdy, když neměl vlastní. Ať už je to pravda, nebo ne, spokojenost rakouské stáje určitě nebyla prioritou francouzských motorářů od chvíle, co se potvrdilo, že se opět obnoví tovární tým. To Honda si Red Bull hýčká jako v bavlnce. A co víc, pohonná jednotka nemá žádné problémy se spolehlivostí. A i kdyby měla, náhradnice čekají nedaleko.

"Ještě žádná pohonná jednotka nepasovala do vozu tak hladce," těší se šéf týmu Red Bull. "Je to, jako kdyby pod karoserií tikaly švýcarské hodinky. A už od prvního dne testů máme v garáži čtyři čerstvé pohonné jednotky, všechny připravené k použití. To jsem ještě nezažil."

Loni byla Honda trochu mimo centrum pozornosti, jelikož svými motory zásobovala pouze malý tým Toro Rosso. Nebudou mít japonští inženýři a manažeři problém vyrovnat se s tlakem a očekáváními jednoho z trojice špičkových týmů?

"Popravdě řečeno, na tomhle se nic nezměnilo," řekl Tojoharu Tanabe, technický ředitel Hondy. "Máme samozřejmě velký respekt k výsledkům Red Bullu z posledních let. Jistě to vytváří nějaký tlak, ale vždy chceme nejlepší výsledky, takže naše cíle se moc nezměnily. Jakmile se Honda zúčastní závodu, a to neplatí pouze pro F1, tak jejím cílem je vyhrát. V této fázi se ještě nedá říci, jaký rok nás čeká, ale cílem je zlepšení obou týmů. Lepší výsledky obou týmů."

Komentáře ke článku