Novinky

  • 20.09.2020 Neutral Po 16 hodinách jsou nadále v čele 24 hodin Le Mans Buemi, Nakadžima a Hartley (Toyota)

  • 19.09.2020 Neutral I po šesti hodinách vedou ve 24 hodinách Le Mans Buemi, Nakadžima a Hartley (Toyota)

  • 19.09.2020 Neutral Toyota trojice Buemi /Nakadžima /Hartley vedla po dvou hodinách závod 24 hodin Le Mans

Facebook Instagram

Albonovým cílem je trofej pro vítěze

Albonovým cílem je trofej pro vítěze

Vůz na to má

Pokud je pravdou, že Ferrari čeká slabší začátek roku, tak v prvních závodech sezony můžeme vidět pouze čtyři špičkové vozy. Dva mercedesy a dva red bully. V jednom z těchto vozů však bude sedět jezdec, kterého čeká teprve druhá sezona ve F1 a ta je někdy tvrdší než ta první. Bývalý šéf Alexandera Albona Franz Tost nás varuje, abychom od něj nečekali boj o mistrovský titul.

"Vždycky jsem říkal, že jezdec potřebuje tři roky, než skutečně pochopí vše potřebné k závodění ve F1. A Albona čeká teprve druhý rok," upozornil Tost, jenž měl Albona v týmu Toro Rosso pouze půl roku.

Albon v podstatě souhlasí a vůbec nemluví o boji o mistrovský titul, který asi letos Red Bullu může dovézt pouze Max Verstappen.

"Ještě se musím učit. Závěr roku 2019 byl hodně silný, takže bych na to letos rád navázal. V ideálním případě vyhraju závod," řekl Thajec narozený v Británii.

Jiný junior Red Bullu Pierre Gasly se loni nedokázal vyrovnat s těžko ovladatelným vozem. I díky tomu Albon dostal šanci odjet druhou polovinu sezony za Red Bull. S výzvou se popral, místo si udržel i na tento rok a odměnou mu je vůz RB16 s mnohem lepšími jízdními vlastnostmi.

"Mohu říci, že tento stroj je rozhodně mnohem snadněji řiditelný. S ním se jezdí mnohem lépe než s loňským. Loni jsem cítil, že vůz v některých věcech není dobrý, ale totéž říkal i Max. Takže jsme inženýrům dali jasnou zpětnou vazbu a v zimě se vývoj pohnul správným směrem."

Učit se, učit se, učit se

Komentáře ke článku