Piquet s velkým náskokem vítězem prvního závodu
[GP2] Hungaroring - hlavní závod.
Psal se rok 1986, když Nelson Piquet vyhrál vůbec první GP Maďarska. Na své cestě za vítězstvím předjel Ayrtona Sennu po vnější straně první zatáčky.
O dvacet let později se nemusel Nelson Piquet Jr. obtěžovat s žádným předjížděním a dojel si pro jedno z nejdominantnějších vítězství v krátké historii série závodních vozů GP2.
Piquet si pro své vítězství dojel způsobem start-cíl. V jednadvacátém kole zajel navíc vůbec nejrychleji s časem 1:30.711. Po odmávnutí šachovnicovou vlajkou byl Brazilec v cíli o více než půl minuty před svým nebližším soupeřem.
Lewis Hamilton měl opět špatný den a dojel desátý. Z posledního místa na startu měl skvělý start a posunul se na osmnáctou příčku. K mechanikům zajel poměrně brzy, ale byl penalizován se vysokou rychlost v boxové uličce. Jeho náskok v čele šampionátu se ztenčil na třináct bodů.
Gimmi Bruni měl poruchu zavěšení.
Výsledky závodu
p. | Jezdec | Tým | Čas |
1. | ![]() | Piquet Sports | 1h05:13.884 |
2. | ![]() | iSport International | + 32.795 |
3. | ![]() | FMS International | + 34.019 |
4. | ![]() | iSport International | + 39.883 |
5. | ![]() | Piquet Sports | + 40.509 |
6. | ![]() | ART Grand Prix | + 54.795 |
7. | ![]() | Racing Engineering | + 56.075 |
8. | ![]() | Super Nova International | + 58.090 |
9. | ![]() | DAMS | + 58.666 |
10. | ![]() | ART Grand Prix | + 73.818 |
11. | ![]() | DAMS | + 80.261 |
12. | ![]() | BCN Competicion | + 1 kolo |
13. | ![]() | Trident Racing | + 1 kolo |
14. | ![]() | Durango | + 1 kolo |
15. | ![]() | DPR | + 1 kolo |
16. | ![]() | Super Nova International | + 1 kolo |
Neklasifikováni:
- | Jezdec | Tým | V kole |
NC | ![]() | Campos Racing | 26 |
NC | ![]() | Trident Racing | 25 |
NC | ![]() | Durango | 25 |
NC | ![]() | FMS International | 22 |
NC | ![]() | BCN Competicion | 17 |
NC | ![]() | Arden International Ltd | 17 |
NC | ![]() | Racing Engineering | 16 |
NC | ![]() | Campos Racing | 16 |
NC | ![]() | DPR | 7 |
NC | ![]() | Arden International Ltd | 0 |