Novinky

  • 22.03.2019 Bad Šampionát European Masters F3, který se měl jet v rámci víkendů DTM, byl zrušen

  • 22.03.2019 Neutral Pirelli finišuje s testy 18palcových pneumatik pro F1 v roce 2021

  • 22.03.2019 Neutral V Barceloně dnes probíhají rozhovory o prodloužení kontraktu na pořádání VC F1

Facebook Instagram

Proč nemohl Wehrlein závodit v Rijádu

Proč nemohl Wehrlein závodit v Rijádu

Stála za tím jeho neochota jezdit za HWA?

Novináři se pochopitelně pídí po tom, co stálo za tím, že nemohl Pascal Wehrlein jet za Mahindru úvodní e-prix v Rijádu. Zatímco šéf indické stáje Dilbagh Gill zachovává striktní mlčení, rozpovídal se Ulrich Fritz.

Ten stojí v čele nováčka HWA Racelab, jenž je, jak známo, prodlouženou rukou Mercedesu. Má tedy k věci co říci, protože Wehrlein je až do 31. prosince formálně stále u trojcípé hvězdy pod smlouvou. To byl ostatně důvod, proč se v Saúdské Arábii nesvezl.

V žádném případě jsme neměli v úmyslu dělat potíže,“ dušuje se Fritz, „Proto jsme také dali souhlas s tím, aby pro Mahindru testoval. Ovšem zároveň jsme stanovili určité podmínky, jejichž naplnění jsme vyžadovali. Poté bychom byli ochotni Wehrleina předčasně uvolnit z kontraktu. Došlo k vyjednávání, které ale nevedlo k žádoucím výsledkům.“ 

Dilbagh Gill mohl mít v Rijádu radost alespoň ze třetího místa Jeromea D´Ambrosia

Na čem konkrétně ztroskotalo, nechce Fritz prozradit: „Nehodlám prát špinavé prádlo na veřejnosti. Je možné, že šlo pouze o nedorozumění. Rozhodně nikoho nepodezírám ze špatných úmyslů, ale situace se prostě tak vyvinula.

Byť to Fritz vehementně popírá, roli tu mohlo sehrát Wehrleinovo letní odmítnutí nabídky na angažmá ze strany HWA Racelabu. Tehdy totiž pořád ještě doufal, že se nějakým způsobem znovu uchytí ve F1. „Konkrétní návrh od nás nikdy nedostal,“ tvrdí Fritz, „ačkoliv se to psalo na různých webech. Vyzkoušel si venturi první generace a zanechal velmi příjemný dojem. To je všechno.“

Komentáře ke článku