Novinky

  • 17.09.2019 Good Sir Stirling Moss, vítěz 16 velkých cen a 4krát vicemistr světa F1, slaví 90. narozeniny

  • 16.09.2019 Neutral Audi vyjednává s managementem Roberta Kubici o jeho přestupu do DTM

  • 16.09.2019 Neutral Haas představil podobu vozu bez log bývalého titulárního partnera Rich Energy

Facebook Instagram

Binotto dělá velký nábor

Binotto dělá velký nábor

Přetáhnul lidi z Red Bullu i Mercedesu

Mattia Binotto je od 7. ledna šéfem Scuderie Ferrari, ale nevzdal se funkce technického ředitele. Netradiční strukturu podporuje novými lidmi, které potřebuje hlavně v technických odděleních, když už na jejich koordinaci nemůže dohlížet tak detailně jako předtím.

Ital se švýcarskými kořeny oslabuje striktní pyramidovou strukturu týmu a místo toho si vybral lidi odpovědné za různé oblasti, kteří mají komunikovat přímo s ním. On je pak tím, kdo musí odfiltrovat nedůležité věci a přijmout správná strategická rozhodnutí.

Jock Clear, bývalý hlavní inženýr Lewise Hamiltona, ve Ferrari působil na postu hlavního inženýra. Ten mu nebyl zcela odebrán, ale letos dostal odpovědnost za vedení mladého Charlese Leclerka. Za sportovní záležitosti je odpovědný Laurent Mekies, bývalý zaměstnanec FIA, jenž se k týmu přidal již v listopadu minulého roku. To ale zdaleka nebyly všechny změny, pouze na sebe strhly největší pozornost.

Stephen Boyd donedávna pracoval pro Liberty Media, ale předtím byl činný u různých stájí. U Scuderie dostal místo experta na strategie.

Maurizio Tomasselli se k Ferrari připojí v nejbližších týdnech. U Toro Rosso se osvědčil jako koordinátor vývoje šasi a v Maranellu by měl dělat prakticky totéž, jen ve větším.

Aerodynamik Hermann Wolche, bývalý zaměstnanec týmu Mercedes, bude pracovat v aerodynamickém tunelu.

Motorové oddělení posílí Francois Dejoyeaux z Renaultu.

Korelaci dat mezi CFD simulacemi a reálnými okruhy dostane již brzy na starost Nigel Rupert-Nuttling, získaný z Red Bullu.


Nejdůležitější lidé Ferrari cestující na velké ceny:

Šéf týmu: Mattia Binotto

Sportovní ředitel: Laurent Mekies

Šéf strategií: Inaki Rueda

Šéf traťového inženýrství: Matteo Togninalli

Šéf traťových operací: Claudio Albertini

Šéf motorových operací: Luigi Fraboni

Kouč jezdců, hlavní inženýr: Jock Clear

Závodní inženýr Sebastiana Vettela: Riccardo Adami

Závodní inženýr Charlesa Leclerka: Xavier Marcos Padros

Vettelův výkonnostní inženýr: Steven Petrik         

Leclerkův výkonnostní inženýr: Bryan Bozzi

Šéfmechanik: Christian Corradini

Vettelův první mechanik: Filippo Milani

Leclerkův první mechanik: Alessandro Fusaro


La Gazzetta dello Sport mezitím přinesla bližší informace k avizovaným rychlým vývojovým krokům, kterými se Ferrari pokusí zvrátit nepříznivý vývoj šampionátu. Ve Francii máme čekat nové přední křídlo, v Rakousku podlahu, ve Velké Británii difuzor a v Německu bočnice.

Komentáře ke článku