Novinky

  • 20.02.2024 Good Takuma Sato je výkonným poradcem Honda Racing Corporation

  • 13.02.2024 Good FIA má nového technického ředitele monopostů - Jana Monchauxe

  • 12.02.2024 Good Aston Martin představil vůz pro rok 2024.

Facebook Instagram

Formule.cz dále úspěšně na frontách simulátorů

Formule.cz dále úspěšně na frontách simulátorů

Naprostá dominance v seriálu Mini Cupu.

Tým Formule.cz dále brázdí zimní část šampionátu na serverech SimRacing.cz. A nikoli neúspěšně!


Hlavní cíl činnosti SimRacing.cz je sdružovat virtuální piloty závodních simulátorů a poskytovat jim kvalitní herní zázemí, podporu v podobě vývoje herních módů a služby spojené s provozem herních serverů. V současné době sdružení SimRacing.cz představuje největší seskupení virtuálních pilotů a hráčů v České republice a také ve světě, kde si SimRacing získal dobré jméno a uznání za kvalitní podporu svých pilotů a zázemí poskytované hráčům.

Tovární podpora výrobce Image Space Incorporated a zastoupení pro distribuci enginu rFactor pro východní Evropu dělá SimRacing kvalitním partnerem pro piloty a hráče z řad široké veřejnosti.


DTM (Tomáš Bříza alias Masařka, Pavel Fabry alias Píďa)
10.1. A1 Ring, 4. závod

Výsledek závodu na dnes již neexistujícím A1 Ringu přinesl skvělý výsledek pro tým Formule.cz. Double! Ale ouha! Tomáš Bříza byl ze závodu diskvalifikován pro porušení pravidel, které spočívalo v častém vyjíždění mimo lajnu ohraničující okraj tratě. Tomáš později sportovně přiznal, že penalizace je oprávněná.

Ovšem hrubou chybou šéfa týmu Tomyše Richtra nebyl Pavel registrován jako bodující pilot týmu! (Startovat mohou tři, ale bodovat jen dva). Bolestivým paradoxem si Formule.cz tým neodváží z A1 Ringu po zisku doublu ani bod!

V týmech jsme trestuhodně na desátém místě, Pavel v jezdcích drží místo třetí.

Pavel Fabry (1.): "Start nezačal nejlépe, propadl jsem se na čtvrté místo. Všichni tři přede mnou se hrnuli na vnitřek, tak jsem to vyřešil stejně jako Lewis Hamilton v Austrálii a vnějším obloukem se dostal za záda vedoucího týmového kolegy. Za ním jsem jezdil celý první stint. Párkrát jsem se neúspěšně pokusil o útok, ale nikdy jsem nebyl příliš tvrdý, jednak jsem nechtěl připravit tým o téměř jistý double a jednak jsem si musel hlídat záda před dotírajícím Jacklbertem. V boxech měl kolega problém a já se tak dostal do čela s luxusním náskokem zhruba čtvrt minuty. Problémy měl zřejmě i Jacklbert, taky se hodně zdržel. Jel jsem v klidu a v posledních kolech zvolnil, abych zbytečně nechyboval. Vcelku bez problémů jsem vůz dovezl vítězně do cíle, radost pak ještě násobil kolega Masařka, když proťal cílovou čáru hned po mně a završil úspěšný víkend. Je to vlastně vůbec první double pro tým, mám obrovskou radost!" řekl Pavel ještě před Tomášovou diskvalifikací.

Formule BMW (Dominik Šurýn alias Domino, Pavel Fabry alias Píďa)
19.12. Pukekohe Park Raceway, 4. víkend

Úspěšné tažení ve formuli BMW pokračuje, jezdcům nadále patří první dvě místa a první místo mezi týmy - nutno neskromně dodat, že suverénně :) Pavel Fábry zajel v obou závodech druhé místo.

Dominik Šurýn (6.&3.): "Do závodů jsem nastupoval s 15 kilogramy závaží pro druhého v celkovém pořadí. Na trati se nedalo příliš kde získat takže to slibovalo vyrovnané závody. Na startu sprintu jsem se postavil až na osmé místo po sklamání v kvalifikaci, ale těch patnáct kilo bylo fakt znát. Ve sprintu jsem se prokousal až na třetí místo ale osm minut před koncem jsem měl závodní incident s Daemonem, a propadl jsem se až na 12. místo, z toho jsem se ještě dostal na konečné 6. místo. V hlavním závodě jsem se brzo dostal na 2. místo za týmového kolegu Pídu, byl jsem o dost rychlejší ale Pída mě nechtěl pustit, já jsem se mu tam nechtěl moc cpat protože se nedalo kde předjet, trochu mě tím zklamal, jak jsem jezdil za ním tak jsem udělal jednu chybu kvůli které jsem byl až sedmý, ale nakonec jsem se prokousal až na konečné třetí místo. V celkovém pořadí jsem stále druhý o bod za prvním a v týmech máme už veliký náskok takže celkem spokojenost."

Škoda Octavia Cup (Tomáš Richtr alias Tomyš)
14.1. Hidden Valley, 4. víkend

Jedná se o sérii, které co do konkurence nemá obdoby. Čtyřicet pilotů ve dvou skupinách bojuje o každý centimetr tratě. Tomyš Richtr sice spadl v průběžném pořadí na šesté místo díky neuvěřitelnému Jardierovi a 25 kg závaží za dobré výsledky, ale těší jej, že se drží regulérně v první desítce.

Tomáš Richtr (6.&9.): "S přibývajícmi kily je to těžší a těžší a pro mnohé by to mohlo být zklamání. Ale já jsem spokojen. Držím krok a do cíle hlavního závodu jsem dojel 20 vteřin za ufounem Jardierem (34 kola). To není špatné i s ohledem na to, že jsem opět nevydržel s nervama a radši vzal více paliva (delší zastávka) a dopustil se v poslední zatáčce chyby :) Je to super!"

All Stars Mini Cup
Závodníci z týmu Formule.cz se účastní dalšího, spíše více na zábavu orientovaného Mini Cupu. V něm je velmi atraktivní styl bodování, kdy poslední v cíli dostane jeden bod, předposlední dva, a tak dále, až první příslušný počet bodů. Vzhledem k počtu účastníků se první závod jel na dvě skupiny, přičemž první vyhrál Tomáš Richtr a druhou Pavel Fabry. Druhé dějství Tomáš Richtr vynechal a ve třetím měl smůlu, když se nechal rozhodit na Lienzu jedním z pomalých soupeřů a auto rozbil, tudíž nezajel v kvalifikaci žádný čas, a po startu z hloubi pole auto rozbil hned v prvním kole.

Oproti tomu velký úspech slavili další dva jezdci týmu, Dominik Šurýn dojel třetí a náročný závod vyhrál Pavel Fabry!

To ovšem možná není nic oproti tomu, co nás čekalo na krátké verzi Birminghamu. nejlepší kolo 30 vteřin a něco a 22 startujících. Jezdci týmu Formule.cz obsadili druhé, třetí, čtvrté a šesté místo! (výsledky zde). A to zůstaly pochyby nad regulérností pole position pro konkurenci. Inu.. jen tak dál!