Novinky

  • 28.03.2024 Good Z Güntera Steinera je ambasador VC Miami.

  • 23.03.2024 Good Roman Staněk vybojoval ve sprintu v Austrálii 2. místo

  • 22.03.2024 Good Vettel bude testovat Porsche 963 LMH.

Facebook Instagram

Čekáte na dvě hodiny, po dvou minutách je konec

Čekáte na dvě hodiny, po dvou minutách je konec

Red Bull: Zpackaný závod bez vyšetřování

Titul největšího smolaře závodu by si zasloužil tým Red Bull. Ricciardo odstoupil s technickou závadou, Verstappen si ji přivodil sám při kolizi s Hamiltonem. První jezdec ujel jedno kolo, druhý pouhá tři. A bylo po závodě. Red Bull balil dřív, než se závod v Bahrajnu doopravdy rozjel…

Co se vlastně stalo s vozem Daniela Ricciarda? „Při najíždění do osmé zatáčky mi úplně odešel výkon, všechno se vypnulo, a to bez varování. Nedalo se nic dělat,“ vysvětloval po závodě zklamaný jezdec. „Asi jde o problém s elektrikou motoru, možná souvisí s baterií, ale zatím to nevím přesně. Všechny členy týmu to pochopitelně zklamalo, protože jsme měli pocit, že je dnes auto dobré. Víkend se pro nás vyvíjel hodně dobře a jsem přesvědčený, že na závod jsme měli auto připravené ještě lépe. Jasně, ujel jsem jenom jedno kolo, ale za tu chvíli jsem si stačil všimnout, že Kimi na zadních gumách klouže. Měl jsem dojem, že máme dobrou šanci. O to je zklamání větší. Vypadnout v závodě tak brzo je nejhorší pocit; zvlášť když se jede večer a celý den čekáte na ty dvě hodiny – a po dvou minutách je po všem.

Daniel Ricciardo celý den čekal na dvouhodinový závod a po dvou minutách byl konec... 

Max Verstappen se po kolizi s Hamiltonem domníval, že má jen defekt pneumatiky. Zpočátku to tak vypadalo, protože soupeře v zatáčce ostře zavřel a kontakt poškodil levou zadní pneumatiku. „V důsledku kontaktu s Lewisem jsme utrpěli větší škodu než jen píchlou pneumatiku,“ zjistil později Nizozemec. „Dosud jsme neměli možnost auto prohlédnout, ale máme podezření na diferenciál. Od startu jsem měl z auta dobrý pocit a rýsovalo se, že by to mohl být vzrušující závod. Na rovinkách jsem se vezl dobře a také v poslední zatáčce to bylo dost dobré, a tak jsem se dokázal držet těsně za Lewisem. Trochu jsme se tam mačkali, ale od půlky do konce zatáčky jsem byl vepředu. Vtom jsem ucítil šťouchanec zezadu a poznal jsem, že mám prasklou gumu. Tím pádem jsem pochopil, že mám závod nejspíš zpackaný. Podle mého názoru jsme měli spoustu místa, abychom se do zatáčky vešli oba a projeli jí bez úhony. Rozhodnutí, že se to obejde bez trestu, je trochu kruté, protože já jsem byl kvůli kontaktu s levou zadní částí mého auta ze závodu vyřazen. Kdyby to bylo naopak, určitě by chtěl, aby se to vyšetřovalo.

Nezbývá než dodat, že v tom má asi Max Verstappen pravdu…

 

Souboj Maxe Verstappena s Lewisem Hamiltonem vyřadil ze hry i druhý red bull