Novinky

  • 16.12.2018 Good Exmistr světa F1 Jacques Villeneuve pojede v červnu závod Euro NASCAR v Mostě

  • 16.12.2018 Neutral V testech formule E v Rijádu byl nejrychlejší Sam Bird (Virgin)

  • 16.12.2018 Neutral Rob Smedley odchází z Williamsu do perspektivnějšího týmu

Facebook Instagram

Haas se obává pomalých zatáček

Haas se obává pomalých zatáček

V Hockenheimu asi nebude nejsilnější

Šéf týmu Haas Günter Steiner prozradil, že pomalé zatáčky už jeho tým identifikoval jako slabé místo letošního vozu VF-18. Může to souviset i s výhodou, kterou vozu dává výkonný motor Ferrari, ale také s efektivní aerodynamikou. Na okruzích s pomalými a krátkými zatáčkami se vozy nastavují na vysoký přítlak, potřebují rychle zatáčet a být stabilní při tvrdém brzdění i při akceleraci z nízkých rychlostí. Steiner se proto obává, že na Hockenheimringu budou v čele středu pole jiné týmy.

"Trochu se obáváme úzké části okruhu Hockenheim, protože je velmi pomalá," přiznal. "Náš vůz je jednoznačně lepší v rychlých zatáčkách. Vlastně mohu říci, že v rychlých zatáčkách je velmi dobrý. Na pomalých tratích obyčejně nejsme tak dobří. Uvidíme, možná se nám v pátek podaří vymyslet něco s nastavením. Možná někde odkryjeme trochu rychlosti a budeme celkem konkurenceschopní. Většinu kalendáře tvoří tratě, které nejsou tak pomalé, proto jsou naši lidé (při vývoji vozu) soustředění na jiné typy okruhů. Takové, na jakých se jede většina velkých cen. Vůz je aerodynamicky lepší v rychlých zatáčkách."

Asi nejlepší závod dosud absolvoval Haas v Barceloně, kde byl čtvrtý nejrychlejší po Mercedesu, Ferrari a Red Bullu. V Monaku se naopak velmi trápil, a pokud by měl podobný problém i v Německu, tak na Hungaroringu to nejspíš nebude o nic lepší. V tabulce Poháru konstruktérů je přitom pouze dva body před Force India a tři body před McLarenem.

Komentáře ke článku